برنامه یک روزه بازدید از آبشار های شگفت انگیز وارک استان لرستان در 96/6/3 توسط گروه کوهنوردی یوتاب به صورت خانوادگی برگزار شد.

گزارش:

با استعانت از خداوند متعال در سوم شهریور ماه 1396 ساعت یک و نیم بامداد بهمراه 18 تن از همنوردان با یک دستگاه مینی باس کولردار از اتوبان اندیمشک لرستان به سمت خرم آباد به راه افتادیم، هنگام طی نمودن مسیر گهگاهی در حد بیست دقیقه بنا به نیاز استراحت کردیم، ساعت 4 پیش از طلوع به شهر خرم آباد رسیدیم و سپس در ساعت 6 صبح از مسیر گردنه نوژیان به محلی در 60 کیلومتری خرم آباد رسیدیم.

صبحانه صرف شد و پیمایش آغاز... مسیر حرکت به صورت تراورس از ارتفاع پایین دامنه ی کوهی که به آبشار منتهی می شد متشکل بود. تمام مسیر نزدیک به جویباری سرد، زلال و جاری، بود. از میان درختان بلوط و پوشش گیاهی سرسبز منطقه گذشتیم و پس از یک ساعت پیمایش به رودباری سرد و درختانی بسیار بلند رسیدیم که مسیر را قطع می نمود، به فرمان سرپرست برنامه بانو براتی همانجا توقف کردیم، آبشار در چند دقیقه ای بالای سرمان بود، پس از مدتی استراحت، ساعت حدود ۱۱ بود که اکثر اعضای گروه باهم به آبشار اول رفتیم و ده دقیقه ای رسیدیم و از وسعت و زیبایی آفرینش مسحور گشتیم.

پس از دقایقی به سمت آبشار دوم رفتیم که بالای آبشار اول بود، یک از یک شگفت انگیزتر، مدتی هم از زیبایی آن محیط لذت بردیم و تعدادی از همنوردان به آب تنی زیر آبشار مشغول شدند که چقدر هیجان انگیز بود.

سپس همگی به توقفگاه بازگشتیم ناهار صرف شد و پس از ساعتی استراحت حدود ۱۵ عصر مسیر آمده را بازگشتیم

سوار بر ماشین شدیم و ۲۱ شب همگی صحیح و سالم، شاد و خندان با خاطراتی خوش به شهرمان دزفول بازگشتیم.

سپاس فراوان از راهنما و جلودار برنامه آقای قاسم الله وردی به رغم تلاش فراوانشان در اجرای هرچه بهتر برنامه.

سپاس و تشکر از بانو فرخنده براتی سرپرست گروه منسجم یوتاب.

و سپاس ویژه از تمام اعضای محترم که با شکیبایی و نظم همیشگی در برنامه حضور یافتند.